Good food and Sunsets

15 juli 2015 - Town Of 1770, Australië

Weer een nieuwe dag. Als ontbijt zijn we naar de bakkerij van Agnes water gelopen. Deze bakkerij staat in onze lonely planet reisgids, gewoon omdat ze lekker eten hebben. Mijn ontbijt was dan ook een enorme chocolade muffin met stukjes pure en witte chocolade.

Daarna de camper gepakt en naar China mens beach gereden, echt om de hoek van de camping en daar een uur gezeten. Zo heb ik mn nieuwe boek uit gelezen. Is echt een aanrader (one million lovely letter). Lekker een tijd zitten kleuren en een tijd schelpjes gezocht. Daar ook middag gegeten.

We hadden nog geen camping voor vannacht geboekt dus zijn er 1 gaan zoeken in de buurt van 1770. De eerste camping zat vol maar de tweede had nog een plekje over. Wel de laatste van de camping. Het plekje is niet helemaal recht maar oke.

Toen snel boodschappen voor het avond eten gedaan en ijs gehaald. En weer terug gereden naar een uitzichtspunt waar we eerder in de middag al waren geweest. Hier hebben we zonsondergang bekeken en naar de oceaan zitten staren. Ook hier avond gegeten, en weer terug naar de camping.